دریافت گرید +B سازه گستر سایپا توسط شرکت زمردیدک

شرکت زمردیدک ایرانیان با برند زمردیدک مفتخر به دریافت گرید +B سازه گستر سایپا به شماره 24301 گردید و از تامین کنندگان قطعات جلوبندی خودروهای شرکت سایپا گردید.

همانطور که مستحضر هستید گروه سايپا نزديك به 50% سهم بازار خودروی داخلي را دارا میباشد و شرکت سازه گستر به عنوان مهره اصلی تأمين قطعات غير موتوری مورد نياز سايپا می‌باشد و نقش حياتي مديريت زنجيره تأمين اين گروه را بر عهده دارد.

از این رو شرکت سازه گستر سایپا که تولیدکننده اصلی قطعات یدکی غیر موتوری محصولات سایپا میباشد به دیگر شرکت های تولیدکننده قطعات خودرو که خوش‌نام و معتبر در این حوزه میباشند مسئولیت تولید قطعات یدکی را واگذار مینماید.

شرکت زمردیدک به لطف خداوند متعال و با یاری پرسنل متعهد و مجرب خود موفق شد بعد از گذراندن تست‌های مختلف از سوی شرکت سازه گستر گرید +B تامین قطعات خودروهای سایپا را دریافت نماید و به زنجیره تامین کنندگان قطعات خودروهای شرکت سایپا بپیوندد.

شرکت سازه گستر از شرکت‌های متقاضی، آن‌ها را مورد بازرسی و آدیت قرار داده و بسته به نتایج شرکت های طرف قرارداد به آن ها گرید های مختلف اعطا مینماید که گریدهای مختلف به ترتیب به شرح زیر میباشند.

گرید B+ قرار گرفته است که یکی از معتبرترین گریدهای سازه گستر میباشد.

همانطور که در تصویر بالا ملاحظه میفرمایید شرکت زمردیدک در گرید B+ قرار گرفته است که یکی از معتبرترین گریدهای سازه گستر میباشد.

دریافت گرید +B از سوی شرکت زمردیدک این نوید را به مصرف کنندگان محصولات شرکت میدهد که از این پس محصولات جلوبندی و سیبک زمردیدک را میتوانند با اعتماد دو چندان مصرف نمایند و مطمئن باشند شرکت زمردیدک هر روز به بالاتر بردن کیفیت محصولات خود و به تبع آن رضایت بیشتر مشتریان میندیشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *