مذاکرات اولیه با خودورسازهای کره‌ای آغاز شد

مدیرعامل ایران خودرو در خصوص خودروی سورن توربو و قیمت آن در بازار گفت: این خودرو به زودی وارد بازار می‌شود و اختلاف آن با خودروهای سورن قبلی ۲ میلیون تومان است ولی ما برای کسانی که در فاز اول این محصولات را خریداری می‌کنند به سبب اطمینانی که به ما دارند؛ تخفیف‌هایی قائل می‌شویم.

 

به گزارش سرویس خبری آی زمرد، مدیرعامل ایران خودرو در گفنگو با ایلنا درباره قراردادهای این خودرو سازی با سایر کشور‌ها گفت: با شرکت‌های فرانسه، ایتالیا، آلمان و ژاپن کار خواهیم کرد و ۵ درصد از سبد محصولات خود را به خودرو‌های چینی اتخاذ دادیم و مذاکراتی را با خودرو سازهای کره‌ای آغاز کردیم که در صورت به نتیجه رسیدن آنرا اعلام خواهیم کرد.

 

وی درخصوص مذاکرات این شرکت با فولکس واگن آلمان گفت: ما هنگامی که مذاکرات خود را با این شرکت آغاز کردیم متوجه شدیم که آن‌ها با یکی دیگر از شرکت‌های ایرانی قرارداد دارند و حتی هیئت آن‌ها همزمان با ما آنجا بود و ما وقتی متوجه این موضوع شدیم از مذاکرات کنار کشیدیم زیرا این قرارداد متعلق به آن‌ها بود.

 

مدیر عامل ایران خودرو درباره برخی شایعات مبنی بر سفارش رئیس جمهور برای همکاری این شرکت با فیات گفت: اصلا چنینی چیزی صحت ندارد و روی ما هیچ فشاری برای بستن قرارداد با شرکتی وجود ندارد.

 

 

هاشم یکه زارع درخصوص افزایش قیمت محصولات این شرکت گفت: ما از شورای رقابت این درخواست را داشته‌ایم که با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و متناسب با قیمت بازار قیمت خودرو افزایش پیدا کند؛ این تفکر نباید ایجاد شود که ما فقط به دنبال افزایش قیمت هستیم زیرا بر این باوریم که هرچقدر قیمت‌های ما افزایش پیدا کند فروش ما نیز کم خواهد شد بر همین اساس به دنبال قیمت واقعی در بازار هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *