نقد و بررسی و مشخصات فنی خودرو سانگ یانگ، اکتیون، 2014

اکتیون اسپورت یوت، درایوی برای تطبیق پذیری

معرفی DualCab اکتیون اسپورت: نسل جدیدی از یوت، با یک سطح از تطبیق پذیری که باعث می شود آن را برای هر دو کاربرد کار و سرگرمی در نظر گرفت.

 actyon-2014-inf

 

طراحی ظاهری

سر کالین سکوی می گوید: خودروی واقعا زیبایی است

مدل خطوط بر روی جلوی کاپوت آن را به شکل تیز در می آورد، پنجره با سوراخ های مشبک و سپر نردبانی ناهمواری خوبی در اکتیون اسپرت ایجاد نموده است. این یوت همه کاره دارای طراحی شیک است و همراه با تجدید نظر در گیرایی ظاهری خودرو که بنا به درخواست علاقمندان صورت گرفته و به شما اجازه می دهد که صرف نظراز شلوغی در هر محیطی بایستید.

 

عملکرد فنی

موتور قدرتمند و مقرون به صرفه آن را مانند یک حیوان وحشی کرده است

اکتیون اسپورت یکی از قدرتمند ترین موتورها در کلاس خود را دارد، که قادر است بارهای سنگین مانند kg 2،500 را بکسل کند. موتور دیزل L 2.0 با تزریق مستقیم دارای قدرتی برابر 155 hp (اسب بخار) و توسط گشتاور بی پایان 190Nm موتور آن rpm 1،100 دور در دقیقه می چرخد و با افزایش گشتاور به 360Nm چرخش موتور در دقیقه به میزان 1,800-3,000rpm به صورت بهینه می شود.

 

موتور دیزل فعال2.0L الکترونیکی XDi

موتور دیزل L 2.0 جدید با تزریق مستقیم با حداکثر نهایت گشتاور 360Nm، یکی از بهترین هاست که در کلاس خود بهینه شده است. این قابلیت عامل یک شروع سریع در دنده پایین را فراهم می کند. که هم به صورت خودکار و هم دارای گزینه دستی می باشد.

 

سیستم انتقال 5 زمانه خودرو مرسدس بنز

اکتیون اسپورت در حال حاضر با سیستم انتقال 5 زمانه خودکار یکی از برترین خودروها است. در بسیاری از کلاس های جهانی، جزو بهترین وسایل نقلیه با عملکرد موتور بالا می باشد. این تکنولوژی پیچیده شامل یک برنامه AI است که شرایط نظارت بر رانندگی و پیش بینی عملکرد رانندگان را ایجاد می کند. همچنین با تغییر در زمان مطلوب، بهترین عملکرد در رانندگی را ارائه داده و بهره وری سوخت را افزایش می دهد.

 

دنده در حالت دستی

اکتیون جدید اسپورت با گیربکس اتوماتیک دارای یک گزینه در رانندگی اسپورت می باشد به این صورت که کلیدی در دستگیره اهرم دنده و فرمان تعبیه شده است که اجازه تغییر رانندگی از دنده بالا یا پایین را به صورت دستی می دهد.

 

جعبه دنده 6 زمانه

سیستم انتقال با جعبه دنده 6 زمانه این خودرو، که در حال حاضر دارای شش دنده در جلو است، با بالا بردن بهره وری سوخت، حتی در موقع حمل و نقل بار، سطح CO2 را به 196 گرم / کیلومتر در چرخ عقب و 199 گرم / کیلومتر در درایو 4 چرخ رسانده است، که به راحتی توانسته راضی کننده باشد جهت کسب استاندارد یورو.

 

طراحی داخلی

سرنشینان در داخل کابین جدید ملایم

با صندلی حرارتی در جلو، فرمان با روکش چرم و کنترل کروز، سوار شدن در این یوت راحت و آسان است. با ویژگی های اضافه شده به این مدل و قیمت رقابتی آن این خودرو به نقطه اوج خود می رسد، اما ارزش این یوت فقط کمی بیشتر می شود.

 

ویژگی های خودرو

گزینه هایی جهت راحتی

اکتیون اسپورت همراه با بلوتوث، ارتباطات بی سیم برای پاسخ به تماس های تلفنی بدون رها کردن فرمان. کامپیوتر سفر با امکان نظارت بر فاصله سفر، زمان سفر و میانگین سوخت و مصرف سوخت فوری و همچنین تنظیم اندازه روشنایی، سازگار با محیط زیست، کنترل کروز و لولا چشمی برای کمک به بسته شدن درب عقب اتومبیل، تنها تعدادی از ویژگی های راحتی طراحی شده برای بهبود در این خودرو جهت داشتن تجربه رانندگی بهتر با این یوت است.

 

فضای خودرو

خودرویی جا دار و همه کاره

فضای حمل بار با اندازه دو متر مربع و با باز گذاشتن درب عقب اتومبیل شما می توانید یک موتور سیکلت، دوچرخه کوهستان، چوب ااسکی، مجموعه ای از اسباب و ابزار کار و دیگر اقلام بلند و یا بزرگ را حمل کنید. این خودرو یوت که در جاده های ناهموار به راحتی شما را به مقصد خود می رساند و شما می توانید به راحتی و با خیالی آسوده، هم در کار یا جهت مسافرت و سرگرمی از آن استفاده کنید.

 

ایمنی و قابلیت رانندگی بالا

اکتیون اسپورت شاسی ای با قاب فولاد فوق العاده سفت و سخت با ساخت و ساز سه لایه برای حداکثر حفاظت ایمنی در تمامی شرایط جاده مجهز شده است. کمربند پیش کشنده و محدود کننده بار در پشت سر با سیستم کیسه هوا برای به حداقل رساندن احتمال آسیب دیدگی از درگیر شدن وسیله نقلیه در یک برخورد جلوگیری می کند.

 

عملکرد رانندگی

رانندگی عالی و قابل لمس

اکتیون اسپورت از سیستم تعلیق خطی بالا از جمله تعلیق جلو برای هر دو چرخ های جلو و سیستم تعلیق 5-LINK چرخ عقب، یک سواری فوق العاده و ملموس را ارائه می دهد. سواری راحت در سطح عالی و ثبات رانندگی در جاده های ناهموار از طریق سیستم تیز موجود در این خودرو ممکن شده است.

 

قیمت و ارزش گذاری

Actyon Sports, 4×4, 6 Spd Man

$39,990

Actyon Sports, 4×4, 5 Spd Auto

$41,990

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *