نقد و بررسی کامل خودروی تویوتا، کمری جی ال، 2015

نقد و بررسی کامل خودروی تویوتا، کمری جی ال، 2015 را در ادامه مطلب بخوانید.

آزمون آماده سازی:

تویوتا کمری پرفروشترین ماشین در امریکا است که علاقه مندان به شدت به آن عشق می ورزند. برداشتن حس تحقیر از کمری یک نشان افتخار برای آن است با رنگی همانند نفت آنهم در تضاد در برابر خودرو های مشابه خود است. بنابراین شاید شما انتظار رنگی آتشین یا مشابه آن را داشته باشید و یا رنگ های وانیلی، یا رنگ بژ،و یا بلوند! با برگشتن به عقب متوجه می شویم خودرو طوری برنامه ریزی شده است که مشابه یک ناو جنگی با یک ردیف توپ و یا گور اسب، و کاملاً جادویی به نظر آید.

تویوتا کمری 2015

اما 3300 پوند کیسه بوکس در حال مبارزه در برابر توهین هایی که به آن وارد می شود. رئيس شرکت، آکیو تویودا در ساخت یک خودرویی با دنده های منحصر بفرد جدی بود، او یک نهضت را در شرکت بزرگش با ساخت خودرویی هیجان انگیز رهبری نمود. در حال حاضر دیده می شود تلاش های او در خودرو هایی با عنوان سایون FR-S و لکسوس LFA تحقق یافته است. اما ساخت هیجان انگیز اتومبیلی با درایو عقب اسپورت یک چیز دیگر است. با استفاده از جدید کردن دور موتور میانی در کمری 2015 تویوتا برای تزریق قدرت به دیسک چرخ جلو، در بخش خانواده سواری یک کار بسیار بزرگی صورت پذیرفت.

 طراحی ظاهری:

DOKI Waku؟

سرود تویوتا در مورد چهره نهادینه خود DOKI waku است، یک عبارت کاملا ژاپنی که دارای یک شخصیت کارتونی می باشد و به عوض آن آرم تویوتا رقص کنان این مفهوم را می رساند: خودرویی دارای ویژگی هایی با قدرت رقابت. برای کمری، DOKI waku تا حد زیادی در طراحی تأثیر داشته است . چهره جدید با ویژگی های چراغ های جلو باریک، یک پنجره مشبک با لبه تیز، و چراغ های مه شکن عمودی که در گوشه ها جمع می شود.

تصویر

از جلو دارای چهره تهاجمی، اما نمای جانبی به طور کامل این آکوس است و عقب کمی جنریک است. در یک نگاه به طور کلی عجیب و غریب است و به جای قدرت رقابت،در تست کمتر هیجان انگیز نشان داد آن هم با پریدان میکایی خاکستری که بر روی چرم اش خاکسری ساخته شده است.

داخل، کمری راحت است، با ارگونومی خوب و کنترل مناسب. صفحه نمایش لمسی هفت اینچی با نرم افزار و گرافیک متوسط در پشت قرار دارد، اما دارای دستگیره فیزیکی و دکمه ای جهت سیستم استریو و و تنظیم آب و هوا مطلوب و سیستم بصری می باشد.

 تصویر خودروی

کابین جادار و فضای صندلی عقب وسیع است، به این واقعیت کمک می کند که کمری از نظر دید مردم خودروی سواری سبک با چهار درب می باشد. با سقفی با خطوط مانند کوپه و سقف ماشین با ارتفاع خوبی جهت افراد قد بلند و ردیف عقب جادار جهت دراز نمود پا برای افراد بزرگسال می باشد.

عملکرد رانندگی:

میانه رو پویا در جاده . . .

برداشت ما از DOKI waku به احتمال زیاد به عنوان یک سواری محکم و فرمان سنگین برای خریدار کمری معمولی تفسیر می شود.

بنابراین جای تعجب نیست وقتی که شاسی کمری قابل تنظیم شد، تویوتا به مدت چهار سال دیگر از فروش سالانه آن بیش 400.000 بدست آورد و نسبت به کمری تعصب پیدا کرد. کمری XLE تا حد زیادی دارای درایوهای مانند کمری معمولی که علاقه مندان می شناسند و گروهی نیز از آن بیزارند می باشد.

البته رانندگی با آن کمی نرمتر در جاده های کناره و جاده های سخت می باشد. داخل کابین آرام و سواری مناسب جهت رانندگی در ارتفاعات است. در مقایسه با مدل سال گذشته، پیشرفت های ظریفی در وزن، قدرت، فرمان الکتریکی، و مجموعه ای دارای کنترل بیشتر امنیت کودک است.

تصویر

به طور کلی، هر چند، خودرو امنی در جاده می باشد، اما باز هم جزء لیست انتخاب همه نیست. با وجود همه این ها، کمری هرگز از لحاظ بی کفایتی گناه کار نیست؛ و همیشه در حد وسط بوده است. شما می توانید خودرو هایی به مراتب بدتر از یک کمری پیدا کنید، اما هرگز نمی تواند 10 خودروی برتر سواری خانوادگی ای مانند آکورد هوندا و مزدا 6، را تهدید کند.

همچنین باید توجه داشته باشید که این ماشین در حد آزمایشی به قیمت، $ 33،448 جهت مدل XLEو بالاتر از مدل های اسپرت SE یا XSE بود. این مدل بابت عملکرد فنر های منحصر به فرد و قفل لرزش خودرو، آستر فلزی محکم، و یک فرمان با درجه بندی قدرت متناسب جهت تند تر شدن خودرو چنین ارزشی پیدا نمود.

 

عملکرد فنی:

انتقال قدرت بین می رود . . .

تست ماشین با موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر همان موتور کمری در سال گذشته، و با همان قدرت به میزان 178 اسب بخار و گشتاوری با 170 پوند فوت است انجام گرفت. بزرگترین ویژگی آن عادی بودنش است یعنی آرام، صاف، و مطیع. و با شتابی به اندازه 7.9 ثانیه از با سرعتی به میزان 60 مایل در ساعت و میزان جابه جایی در یک چهارم مایل به اندازه 16.2 ثانیه صورت گرفت. در مقایسه با یک کمری 2012 SE با همان موتور، ماشین جدید در 60 مایل در ساعت، یک دهم سریعتر و در یک چهارم مایل با 100 پوند سنگین تر در مقیاس های ما، یک دهم ثانیه کندتر است.

 کمری ظاهری آزادانه در 600 مایل را با استفاده از دریچه گاز، بر اساس مصرف سوخت مقدار MPG24 همسان با کمری XSE 2015 با موتور V-6 که به طور همزمان تست شده است. اگر در بهره وری سوخت در بالای لیست است ولی در کمری هیبریدی، با mpg 31 از انتقال قدرت گاز با موتور برقی استفاده می شود.

همان کمری قدیمی، تپنده – آرام بخش:

فراتر از یک ورق فلزی است، البته آن چنان چیز بسیار هیجان انگیزی در مورد آخرین کمری وجود ندارد. این یک ماشین است که بیشتر قابل توجه برای شخصیت آرام است که به درخواست صاحب نظران مانند قبل باقی مانده است. بدون توسل به کلیشه بژ، کافی است بگوییم که کمری در طول 13 سال گذشته به عنوان یکی از ماشین های مورد علاقه در امریکا بوده است.

روحیه پویایی در رانندگی در یک خودروی سواری خانوادگی هنوز هم در انحصار آکورد هوندا و مزدا 6 است اما تویوتا نیز با ارائه DOKI waku به این بخش با طراحی مجدد، حداقل در راه است و خودشان می گویند: اولین گام برای بهبود این است که به کلام منتقدان توجه کنید زیرا آنها واقعا مشکل پسند هستند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *