برای انعقاد قرارداد با خارجی‌ها باید صبور باشیم

رییس انجمن قطعه سازان ایران عنوان کرد: نباید از سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران انتظار بی جا برای به نتیجه رسیدن اهداف داشت.

 

به گزارش زمردیدک و به نقل از ایلنا، محمد باقر رجال با بیان این مطلب اظهار داشت: برخی تصور می‌کنند باید در طول برگزاری این همایش منتظر انعقاد صدها قرار داد باشیم؛ به عقیده من این تفکر غلط است و باید تا حدی آستانه صبر و تحمل‌مان را بیشتر کنیم.

وی در همین رابطه ادامه داد: در اینکه این همایش فرصت استثنایی برای تولید کنندگان داخلی است شکی وجود ندارد اما به نظر من تازه اول کار است و باید قدری صبوری به خرج داد.

رجال توضیح داد: هیچ همایشی به این اندازه فراگیر و به معنای واقعی کلمه بین المللی نبوده است. به همین جهت باید اندکی صبور بود تا شرکت‌های خارجی بیایند و در وهله اول آرامش ایران را مشاهده کنند، چون برخی از آنها تصور می کنند چون ایران در یک منطقه پر تلاطم است پس در این کشور هم نمی توان سرمایه گذاری کرد.

رییس انجمن قطعه سازان کشور در خصوص تعاملات بیشتر با طرف های خارجی بیان کرد: به نظر من باید صبر کرد تا آنها ما را بشناسند؛ کارخانه ها و تجهیزات ما را ببیند و توانایی های ما را مشاهده کنند چرا که وقتی در نمایشگاه های خارج از کشور حضور پیدا می کنیم و دستاوردهای و قطعه های ساخته شده در کشور را به نمایش عموم می گذاریم همه انگشت به دهان می مانند و باور نمی کنند در کشور چنین توانایی های به طور مثال در ساخت قطعه وجود داشته باشد.

سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران در 10 و 11 اسفند ماه امسال در سالن اجلاس سران و اولین نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران 9 تا 12 اسفندماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *