تولید سیبک های با کیفیت خودروی نیسان در گروه تولیدی و صنعتی زمردیدک

گروه تولیدی و صنعتی زمردیدک تولید سیبک جات با کیفیت خودروی نیسان را آغاز نمود. محصولات نیسان که توسط گروه زمردیک تولید میشود قابل رقابت با نمونه های ژاپنی میباشد.

سیبک های نیسان از جمله قطعات جلوبندی میباشند که تولید آن ها به علت هزینه های بالا بسیار مشکل میباشد و کسانی که دستی بر آتش دارند میدانند، سیبک نیسان با توجه به رقبای ژاپنی که در این عرصه میباشند باید قابل رقابت و حتی بهتر از نمونه های ژاپنی باشد.

گروه تولیدی و صنعتی زمردیدک اکنون تولید سیبک های نیسان را آغاز نموده است و در این راه سعی نموده است با کیفیت ترین قطعات نیسان حتی بهتر از نمونه های ژاپنی را به بازار عرضه نماید. در قسمت پایین میتوانید این محصولات را مشاهده نمایید و با کلیک بر روی هر محصول به صفحه مخصوص محصول هدایت خواهید شد.

سیبک های نیسان که در حال حاضر در گروه تولیدی و صنعتی زمردیدک تولید میشوند به شرح زیر میباشند:

سیبک فرمان چپ و راست نیسان

1. سیبک فرمان چپ و راست نیسان – کد: 274

میل فرمان نیسان

2. میل فرمان نیسان – کد: 275

سیبک طبق بالای نیسان 3. سیبک طبق بالای نیسان – کد: 276

سیبک طبق پایین نیسان

4. سیبک طبق پایین نیسان – کد: 277

چنانچه مایل هستید این محصولات یا دیگر محصولات زمردیدک را سفارش دهید با نماینده شرکت زمردیدک در شهر خود تماس حاصل نمایید. چنانچه اطلاعات تماس نماینده شهر خود را ندارید از طرق زیر اطلاعات تماس را دریافت نمایید.

تلفن دفتر شرکت: 021 65 62 81 12

ارتباط تلگرام با دفتر شرکت: @zomorod_office کلیک نمایید

همچنین با کلیک بر اینجا میتوانید لیست محصولات مربوط به نیسان را مشاهده نمایید و با کلیک بر اینجا تمام محصولات را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *