نقد و بررسی کامل خودروی هیوندای سانتافه

نقد و بررسی:

مقدمه:

هیوندای در سال 2015 خودروی قدرتمند سانتافه خود رابا ظاهری شیک و زیبا طراحی نمود، این خودرو که بسیار متفکرانه طراحی شده است دارای سه ردیف صندلی برای خودروهای بیابانی SUV (خودرو شاسی بلند) می باشد که این عمل باعث کسب نمرات بالایی در تمام مناطق که این ویژگی ها برای خریداران دارای اهمیت است، شد.

سانتافه دارای فضای داخلی با هفت سرنشین است، یعنی دو ردیف صندلی در جلو و سه صندلی در ردیف میانی و ردیف سوم نیز به اندازه کافی بزرگ و جا دار برای کودکان می باشد. علاوه بر بزرگ بودن، کابین نیز متفکرانه طراحی شده وبسیار جذاب است. این خودرو دارای قابلیت استفاده و کنترل آسان و مجهز به آخرین سیستم سرگرمی و ایمنی است. طراحی بیرونی آن برازنده و جذاب است که باعث می شود این مدل هیوندای یکی از مدل های چشم نواز در کلاس خود باشد. در زیر فن این خودرو، یک موتور V6قدرتمند و بدون وجود صداهای اضافی، دارای شتاب متوسط و قابلیت بکسل کردن است. چرخش تمام چرخ ها براساس نیاز دارای کشش بیشتری می باشد.

قابل ذکر است که وجود سه ردیف صندلی در این کلاس در برخی از مدل های زیبا مانند خودروی محبوب شورولت 2015 با ظرفیت حمل بار بالا و ظرفیت صندلی تا هشت سرنشین. و همچنین دوج دورانگو 2015 که با فضای داخلی زیاد و فورد فلکس 2015 و کیا سورنتو 2016 که خودروهای جذابی هستند. ولی در نهایت توصیه ماسانتافه است چون در قدرت نسبت به سایرین برتری کلی دارد و دارای ارزش بالاتری است.

طراحی:

طراحی آن قابل توجه است یا، نه؟

هیوندای با طراحی جدید و فوق العاده خود وارد یک معامله بزرگ جسورانه شده و اعتماد مشتریان خود را جذب کرده است. البته وجود ظاهر بزرگ و خمیدگی پنجره های مشبک آن اجتناب ناپذیر است ولی در عوض آینه های عقب دارای قابلیت دید مناسب هستند،که در جهان کاملا مدرن است.

بقیه مشخصات آن کمتر دراماتیک است اما تغییراتی در سیستم پنجره و افزایش حساسیت آن صورت گرفته در هیوندای سانتافه، با افزایش 30mm در طول 4690mm آن و کاهش 10mm در عرض و کاهش ارتفاع از 1760mm به1680mm نشاندهنده اینست که نگاه پویای بیشتری به این تغییرات صورت گرفته است.

اکثرا اتومبیل های انگلیسی از ویژگی های اختیاری شش گیربکس اتوماتیک برخوردار هستند که با از دست دادن بزرگی آن بهره وری آن از بین می رود. با این وجود جایگزین کردن گیربکس دستی به جای اتوماتیک (با 4WD ) تنها انتشار گاز CO2 را در 178g / km به 41.5mpg افزایش میدهد. با این حال، این اعداد و ارقام برای موتور 194bhp 2.2 توربودیزل قابل توجه هستند، البته گزینه های دیگری جهت بهره وری افزوده شده مانند کمک های الکتریکی برای قدرت فرمان.

داخلی / بیرونی:

سانتافه یکی از اولین محصولات هیوندای است که به زبان ساده میتوان گفت برجسته ترین آنهاست. که در پیدایش از سوناتا پیروی شده است. در حال حاضر یک شباهت خانوادگی واضح بین خانواده ی هیوندای وجود دارد، البته سختی و خشونتی که در توسان دیده میشود در این خودرو از طریق طولانی کردن فاصله ی دو محور سانتافه برطرف شده است. بهترین نوع آن مدل اسپرت است ،که دارای یک پنجره مشبک شش ضلعی سمت راست به اندازه پرانتز با چراغ های مه شکن و چراغ جلو کمرنگ با نور LED می باشد.

تصویر هیوندای سانتافه

افتخار سانتافه مربوط به مسطح بودن آن و چرخ های عقب و دستگیره درب عقب است و پشت چرخ عقب باز است که اکنون در CX-7 مزدا از بین رفته است. تغییرات متعادل ساده در چراغهای عقب و شیشه های درب عقب اتومبیل صورت گرفته است. با وجود برخی از شباهتها با فورد جدید فراری در قسمت عقب و چراغهای جلو، تردیدی در انتخاب آن بوجود می آورد، البته بخش تقریبا متقاطع هاچ بک فورد کاملا به اندازه سانتافه اسپرت انحنا ندارد.

آنچه که در مورد سانتافه کمتر متمایز است تغییری است که در پنجره چهارم عقب آن شکل گرفته است. هیوندای می گوید: که آن را در اصل جایگزینی مینی ون کرده؛ به هر حال، سه ردیف صندلی موجود با یک ظاهر طراحی نامعمول ضربه بزرگی به آن وارد کرده است.

همانند توسان کابین سانتافه بزرگ شده، که میتوان گفت این اندازه زیاد است. و دارای یک سپر کنترل شده در مرکز آن و در دو سمت دارای دریچه های هوا بزرگ است البته در محدوده زمانی معین بسیار جمع و جور و مناسب طراحی شده، ماشین دارای سطح فلزی خوبی است. سطح فاصله محور، و کنترل دستگیره بزرگ سرعت فن و حجم صدا به خوبی تنظیم شده است. بر روی داشبورد، یک صفحه نمایش 8 اینچ وجود دارد.

برخی از بخش های سانتافه اسپرت و شیک با طرح چوب مجهز شده، و باعث براقی آن شده که جذاب تر و متناسب می باشد. تغییرات داخلی سطوح فلزی آن ظاهر سانتافه را شکیل تر کرده اساس و ساز و کار شرکت هیوندای براساس ظاهر زیبای ماشینهای سانتافه و توسان بوده است که با وجود مزیت های فوق العاده زیاد این ماشین مانند موتور قدرتمند و آپشنهای استاندارد ظاهر زیبای این ماشین مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

عملکرد:

هیوندای سانتافه 2015 تنها با یک موتورV6 ارائه شده، در حالی که مدل سانتافه اسپرت با چهار سیلندر و با انتخاب خود شما که موتور توربو شارژ میخواهید یا نه ارائه شده است. موتور پایه در سانتافه هیوندای اسپرت 2.4 لیتری چهار سیلندری، با 190 اسب بخار و 181 پوند فوت گشتاور، که مشابه با سوناتا است. موتور هیوندای اتوماتیک، اسپرت با تزریق مستقیم و با سرعت پایه شش تا 33 مایل در هر گالن بهترین مصرف سوخت را دارد، که در چرخه سازمان حفاظت محیط زیست قرار میگیرد. این خودرو اولین درایو موجود به طور معمول ارائه کرده تنها یک تماس مختصر چهار آسپیره در ارتفاعات بالا و یک تجربه رانندگی ایده آل می باشد بنابراین شما میتوانید این مدل را در مسافتهای طولانی تر در شرایط معمول تست کنید.

موتور توربوشارژ 2.0 لیتری توربو چهار یکی دیگر از قطعه های آشنا است، که مشابه با سوناتا است با 264 اسب بخار و 259 پوند فوت گشتاور. در بخش جلو فاصله ی مناسب محورها در بزرگراهها بهینه سازی شده است. قدرت فراوانی از طریق یک نوار نسبتا گسترده با قدرت پهنای باند انتقال مناسب دارد؛ در این خودرو برای سرعت 0-60 مایل در ساعت 7.0 ثانیه نسبت به مدل های سبک تر در دیسک صفحه ی جلو آن، وزنی به اندازه 3459 برآورد شده است. البته عملکرد سانتافه اسپرت قدیمی V6 هیوندای بهتر است، در حالی که دیگرمدلهای سانتافه دارای عملکرد برابر است و ولی در قابلیت بکسل بهتر است. البته آخرین تغییرات جهت راحتی در سوار شدن هر دو ورژن سانتافه و وراکروز سابق را تحت الشعاع قرار داده است.

فاصله ی طولانی دو محور سانتا فه V6 نسبت به سدان آزرا با یک موتور 3.3 لیتری، با 290 اسب بخار، شش زمانه اتوماتیک، تنها در ردیف جلو با تمام چرخ ها، باعث محدود کردن وزن پایه حدود 3900 شده است که بر روی چهار چرخ 18 اینچی استاندارد (یک آپشن 19 اینچ هم موجود است)، سانتافه به 5000 می رسد، همچنین انتقال قدرت در آن بیشتر به صورت ناهموار و مسترد به گشتاور پایین ساخته شده است.

هر دو خودرو با شش دنده اتوماتیک با تغییر در حالت نصب دسته راهنما در دسترس کاربر بروی کنسول متصل می شود. و در حالت خوب و مناسب مرتب شده اند و کیفیت تغییرات دسته راهنما در پاسخ به سرعت چرخش، دربرخوردها با هر اندازه ای می تواند حالت استراحت را برای گیر بگس ایجاد کند. پدال گاز به طور کامل از ساسات نور، و بعد از یک مکث کوتاه، از طریق پیشرانه با تغییرات اتوماتیک، با واکنش خفیف حس می شود. در سطوح ناهموار فوق العاده مناسب عمل میکند و برای راننده تنش ایجاد نمیکند، در حالت فعال ECO محور بیش از شیفت و پاسخ دریچه گاز، در مقدار گاز صرفه جویی بسیار کمی صورت میگیرد.

تصویر هیوندای سانتافه

فرمان هیدرولیک منحنی مناسب را برای همه خودروسازان فراهم کرده، و عملکرد هیوندای در سوناتا و سانتافه اسپرت با پیشرفت تدریجی طراحی شده است. همه این وسایل با استفاده از یک موتور بر روی یک ستون نصب شده، سانتافه اسپرت سه حالته، با انتخاب فرمان راننده مانند النترا GT متمایل است که در نوع هاچ بک، وزن فرمان در حالت عادی اضافه شده در نوع اسپرت آن، تلاش بیشتر برای تنظیم و کاهش اصطلاک در امتداد بزرگراه توسط کمک های ماشین بهتر مورد تست قرار گرفته است، همانند سیستم AWD به احتمال زیاد برخی از ابهامات در مرکز مدلهای النترا و سوناتا همچنان وجود دارد. که این گام مناسبی درجهت پیشرفت رو به جلو است.

به تدریج، به این نتیجه میرسیم که تغییرات صورت گرفته در هیوندا جهت استفاده ی راحت برای هر کسی، این فکر را که آخرین سانتافه کمی بیش از حد جسورانه و اسپرت است از اذهان پاک میکند.

در سانتافه با یک موتور توربو و افزایش فاصله ی دو محور یک سیستم که در همه سطح چرخ دیسک اختیاری با استفاده از یک دیفرانسیل مرکزی باز برای توزیع برق از چرخ های جلو در مواقعی که نیاز به کشش بوجود می آیند، با خمش ایجاد شده بر روی کنترل ضد قفل برای از بین بردن بکسوات، نصب شده است. در همه دیسک های چرخ های این مدل کنترل گشتاور به چرخ های عقب از طریق همان سیستم معنا می یابد که برای کمک به دور زدن، و چرخ عقب وارد میشود که ترمزها به صورت خودکارعمل میکند. تمام سیستم های الکترونیکی می توانند خاموش شود،تا برای زمانی که بکسوات به صورت هماهنگ صورت میگیرد تنظیمات کنترل کننده آن بهینه سازی شوند. فاصله سانتافه از زمین 7.3 اینچ است، و مشخصه ی سیستم کشش سبک است (در اصل، مثل یک در مرسدس کلاس M) و بیشتر دوستدار آب و هوا است.

درهمه سانتافه ها سیستم تعلیق جدید طراحی شده است، با موتوری بدون سر و صدای اضافی، و سواری با آرامشی که تنها پس از چند مایل رانندگی این قابلیت آشکار می شود. در ساختار جلو و عقب بازوهای بزرگتری نصب شده و بخش رینگ چرخ ها دارای عمق بیشتر است، که نشاندهنده اینست که هیوندای فضای بار بیشتر را در اختیار داشته و به بهبود کنترل چرخ کمک می کند. لازم به نیروی فیزیکی شما نیست سکوت چرخ ها به اندازه کافی اثبات شده است، حفظ تعادل مدل جذاب اسپرت عمدتا بیشتر در راههای بین شهری که به تازگی آسفالت شده اند در برخورد خفیف با بریدگی ها و چاله های موجود در جاده ها قابل احساس است. هنگامی که مسیر شنی است واقعا پر دست انداز می شود، سانتافه اسپرت واقعا در این مسیرها قابلیت و ظرفیت خود را نشان داده است، اندازه ی چرخ های آن (17 اینچی استاندارد است و 19 اینچی اختیاری هستند) دارای این ظرفیت است که دوباره بجای اول برگردد. افزایش فاصله ی دو محور سانتافه با استفاده از فاصله ی دو محور فوق العاده به نفع آن بوده است، و نوسانات حتی بدترین سطوح را به خوبی جوابگو خواهد بود، حتی زمانی که چرخ ها 19 اینچی باشد.

کنترل سیستم فرمان برقی هیوندای 2015، به روز شده و همچنین ادعا می کند با ساخت مدل اسپرت باعث احساس ورزشی بیشتر برای افراد سنگین وزن شده است.

رانندگی:

پویایی که در طراحی ظاهر بیرونی هیوندای سانتافه موجود است تنها به میزان کمی تغییر ایجاد شده است و این خودرو از لحاظ ظاهری و زیبایی دارای شکوه خاصی است. در اکثر موارد، این خودرو دارای برتری است قابلیتهای برجسته ی آن برای استفاده، روز به روز مورد توجه است.

برای کسانی که یک سانتافه قدیمی دارند سوار شدن با نمونه ی جدید تفاوت خواهد داشت و کمی بالاتر از آن نسخه است، بهینه سازی صورت گرفته در آن شامل انطباق با فرکانس پایین در سرعت های شهر برای کنترل بهتر بدن در سرعت های بالاتر شناسایی شده است. اما در حالی که این روند در سانتافه به طور کامل تغییر نکرده است و در سرعتهای پایین50-60 کیلومتر برساعت همانگونه است البته انعطاف پذیری آن بالا رفته است.

علاوه بر این، به نظر می رسد روند سوار شدن به این خودرو بهبود یافته است. اگر دینامیک های هیوندای تنظیم بود تعلیق برای رسیدن به راحت ترین حالت آن نسبت به کروز سریعتر می شد. قدرت سیستم فرمان استاندارد مناسب است و به شما اجازه می دهد تا در چرخش از طریق سه سطح که یکی از آنها مناسب شماست استفاده کنید. حتی در نوع اسپرت، نسبت به بقیه ی ماشین ها، فقط این حالت باعث می شود چرخ روانتر باشد.

در تست های رانندگی ماشین سانتافه مشاهده می شود: توانایی شاسی های آن برای مقابله با سطوح خشن و توده های کوچک و ضربه، مناسب است و دارای رینگ های 18 اینچی می باشد. این مدل ها دارای خدمات پس ار فروش به طور کامل هستند، بنابراین مطمئن شوید که اگر شما می خواهید در بزرگی رینگ تغییر ایجاد کنید باید مطمئن باشید که در هر مورد درست عمل میکند، با عملکرد و انجام واکنشها بدرستی در موقعیت اکثر جاده های انگلیسی رفتار می کند. این از نکات برجسته این خودرو در میان تعداد زیادی از اتومبیل های موجود در این کلاس است که توسط یک راننده علاقه مند ممکن است ترجیح داده شود.

سانتافه با موتور توربودیزل 2.2 لیتری ارائه شده، که دارای قابلیت دنده اتوماتیک و دستی و قابلیت انتقال به چهار چرخ دارای یک موتور مناسب با وجود پایه وسیعی در محدوده ی آن، حالت مستحکم، دارای قابلیت حمل SUV دو تن بار و گشتاور قدرتمندی که باعث آرامش و لذت بردن در رانندگی میشود،در واقع، سانتافه دارای مقدار زیادی lb ft311 می باشد.

همچنین، سیستم راه اندازی منحصر به فرد مدل UK و سیستم تعلیق RHD دارد. کار مناسب، به دلیل LHD مستحکم و مناسب، در حالی که روند کاری آن مناسب و معقول است، اما در زمان برخورد با یک دست انداز است کمی تیر است.

راحتی و کیفیت:

دو نوع از سانتافه در حال حاضر ارائه شده است. مدل کوچکتر سانتافه اسپرت، که دو ردیف صندلی برای پنج نفر است، و مدل غیر اسپرت آن که به جای وراکروز، ویژگی های هفت صندلی در سه ردیف را داراست.

سانتافه سواری در فاصله ی دو محور 106.3 اینچ طول دارد. یعنی دارای 184.6 اینچ طول و 74.0 اینچ عرض است. از جمله ویژگی های آن تعادل است و در تلاش برای رسیدن به تویوتا ونزا و کیا سورنتو میباشد. و در بخش داخلی از یک فورد اسکیپ و یا هوندا CR-V بزرگتر است،که کاملا به عنوان یک خودروی بزرگ به مانند یک تویوتا RAV4 می باشد.

سه ردیف صندلی در سانتافه وجود دارد در عین حال، فاصله ی دو محور 110.2 اینچ که 3.9 اینچ طولانی تر از نمونه اسپرت آن است. که آن را کمی گسترده تر از سانتافه GLS هفت صندلی با 193.1 اینچ طول، 8.5 اینچ و طولانی تر از نمونه ی اسپرت سانتافه محدود شش صندلی است؛ به طور کلی حجم داخلی آن با اندازه 146.6 فوت مکعب، 13.5 فوت مکعب بیشتر از فضای ذخیره سازی در پشت ردیف سوم تویوتا هایلندر است با فضایی کارآمد تر اما کوچکتر از داخل یک هوندا، نیسان پتفایندر و فورد اکسپلورر. در مقابل هم، مزیت اندازه سانتافه، بیش از نمونه های کوچکتر واضح است. فضای مناسب و راحت برای نشستن، سقف بلند و باریک و پانوراما، صندلی برقی راحت که درآخرین ورژن سانتافه ارائه شده، با تقویت بسیار خوبی کوسن پایین، صندلی قدرت مسافر و حرارتی برای هر دو نمونه سانتافه وجود دارد. شایان ذکر است که پشت سری هیوندای با زاویه ایده آل که با برجستگی بیش از حد رو به جلو می باشد.

ذخیره سازی برای اقلام کوچک در داشبورد و کنسول، و همچنین وجود نگهدارنده فنجان برای نوشیدنی در جیب دو درب. در فضای عمیق، جلوتر از دسته دنده یک کیف پول متوسط را می توانید قرار دهید – و پورت USB و جک کمکی نیز وجود دارد.

روی سانتافه اسپرت یک نیمکت ثابت برای صندلی عقب وجود دارد، قابل تاشو و در امتداد خطوط 40/20/40 است و برای انعطاف پذیری بهتر از نوع خود صندلی ها است. بخش میانی آن برای حمل اقلام طولانی و کوچک، مانند لوله مسی، قالب ریزی و سازه پا، و یا اسکی است. با روکش چرم، صندلی یک لایه قابل حرکت در طول یک مسیر 5.2 اینچی – و محل چراغ خواب وچراغهای عقب است. این قابلیت بسیار مفید است، و یکی از برتری های این خودرو برای خانواده های دارای فرزند و در زمان مسافرت است. خمیدگی در صندلی عقب نیمکت کشویی نیز، از ویژگی های برتر در سفرهای طولانی و راه دور است.

در صندلی های ردیف دوم سانتافه یک فضای مشترک به فاصله ی موجود در محورها باعث راحت نشستن در سطح صندلی ها می شود. به ویژه در مورد صندلی شاگرد ردیف اول که محدود است، و دسته های صندلی با فاصله یک اینچ از هم قرار گرفته یک فضای چند اینچی برای راحت قرار گرفتن زانو بزرگسالان و یک کوسن گرم، که در صندلی های ردیف دوم می توان نصب کرد.

صندلی ردیف سوم تنها برای مسافران کودک است، زیرا افراد مسن به سختی میتوانند در صندلی عقب جا بگیرند با وجود اینکه صندلی کشویی رو به جلو دارای قابلیت تنظیم است، صندلی های عقب سانتافه اسپرت به سمت پایین برای یک گروه سه نفره یا به صورت جداگانه می باشد، و به صراحت، باعث آزاد کردن فضای بار بیشتر میشود. صندلی مسافر جلو بیش از حد پهن، برای حمل اشیاء دراز است. شما می توانید با به سمت پایین کشیدن دو بخش صندلی برای خوابیدن سه مسافر، و یا به حداکثر رساندن فضای بار میباشد. با خواباندن صندلی های عقب، سانتافه اسپرت می توان 35.4 فوت مکعب از مشکل را برطرف کرد و حدود 8 فوت مکعب بیشتر از حالت عادی با صندلی های عقب خوابانده برای گذاشتن باری به اندازه 71.5 فوت مکعب افزایش می یابد. حمل بار محموله در سانتافه اسپرت به دلیل اینکه کم عمق است سخت میباشد، زیرا طبقه مناسب برای نگه داشتن کیسه های لپ تاپ و ایمن که خارج از دید است قرار دارد.

جهت قراردادن بار در سانتافه می توان فضای کوچک به اندازه 13.5 فوت مکعب پشت ردیف سوم را به بیش از 40 فوت مکعب با صاف کردن صندلی تاشو ردیف سوم گسترش داد و یا با کشیدن تسمه به سمت پایین، و یا بالا بردن آن در محل بار را در درب عقب اتومبیل گذاشت. و یا از طریق یک اهرم فشار وارد آمده بر صندلی های ردیف دوم سانتافه را کاهش داد، برخی از اقلام کم عمق را نیز در کف پلاستیکی آن قرار داد.

بافت و مواد داخل سانتافه هفت سر نشین و سانتافه اسپرت از یک بخش عمیق ساخته شده، و بسیاری از قطعات نصب شده در تست نمونه بودند. وجود بافت پلاستیکی در پشت فرمان و مرکز کنسول باعث تقویت جلوگیری از وارد شدن ضربه محکم و ناگهانی در هنگام برخورد می کند.

تلاش بیشتری شده تا نسبت به سانتافه هیوندای سر و صدا و ارتعاش کاهش یابد این عمل با جداسازی موتور توربوشارژ V-6 توانسته صدای غژغژ را از طریق دور موتور بالا از بین ببرد. جداسازی در کابین راننده یک مقدار بهتر از آخرین مدل آن است. در انتقال قدرت با سدان سوناتا تقریبا یکسان است. در سه ردیف سانتافه، برخی از سر و صدا تایر اضافی وجود داردکه در ردیف دوم پشت شنیده میشود، که امکان شنیدن مکالمات اولین ردیف وجود دارد.

امنیت – بدون خطر

هیوندای سانتافه مدل 2015 نمره خوبی برای ایمنی دریافت کرده بود. همه مدل ها دارای استاندارد معمولاً در بخش جلو، جانبی، دارای کیسه های هوا میباشند، وهمچنین عملکرد بهتر راننده، درتپه و سراشیبی با استفاده از کمک استاندارد صورت میگیرد، همراه با ترمز ضد قفل، ثبات و کنترل کشش از جمله قابلیتهای سانتافه است.

تصویر هیوندای سانتافه

فاصله ی افزایش یافته ی دو محور سانتافه تست شده که در ترافیک بزرگراه ایمنی (NHTSA) آن ثبت شده است، و توسط موسسه بیمه (IIHS) برای ایمنی بزرگراه تضمین شده است. اما کوتاه تر کردن، فاصله ی دو محور سانتافه اسپرت نمرات بالای پنج ستاره را به دست آورده است و همچنین نمرات “خوب” در اکثر دسته هایIIHS تست شده است از طریق تست بخش های جلو همپوشانی کوچک ایجاد کرده است، جایی که نتیجه آن قرار داده است.

یک نکته دیگر در رتبه بندی IIHSوجود دارد، در سانتافه هیچ تکنولوژی های برای پیشگیری از تصادف از جلو وجود ندارد، که در حال حاضر برای IIHS TSP امتیاز مثبت بالا به آن داده نشده است. یک مانیتور در جلو برای نقطه کور و سنسور پارک نیز در آن قرار دادند هر چند مانیتور نقطه کور در سال 2015 به حالت استاندارد تبدیل شده است.

در مورد فن آوری، بلوتوث در همه ی ردیف ها به صورت استاندارد وجود دارد. دوربین دید عقب متناسب مدل صندلی های چرم، که در آن یک صفحه نمایش LCD رنگی 4.3 اینچ ارائه شده است. در سانتافه اسپورت داشبورد مجهز به دوربین خروجی با صفحه نمایش 8 اینچی دارای GPS می باشد. با این حال، در وسایل نقلیه بدون چرم، هیچ دوربین دید عقب در همه ردیف ها وجود ندارد.صاحبان شرکت هیوندای می گوید که راه حل را یافته اند از جمله یک دوربین مبتنی بر دید عقب، آینه، برای مدل سال آینده بهینه سازی شده است. دوربین دید عقب یک آپشن جدید در سانتافه GLS است.

تصویر سانتافه

اقتصاد سوخت / :MPG

هیوندای سانتافه 2015 جهت صرفه جویی اقتصادی سوخت جامد در حد متوسط به دیسک چرخ جلو مجهز شده بود. اگر سانتافه اسپرت با پایه 2.4 لیتری چهار سیلندر را انتخاب کردید، اندازه چرخها 20/27 و چرخهای جلو 19/25 می باشد. مضرات زیادی برای انتخاب مدل توربوشارژ در این مورد وجود دارد، و همچنین در مورد بنزین بدون سرب که اجرا به طور منظم وجود ندارد.

نظرات کاربران:

1.این سومین سانتافه خریداری شده من است، آخرین ماشین من مدل سال 2006 GLS بود. ظاهر طراحی شده ی بیرونی باعث می شود این SUV در این میان این مدل ماشین ها دارای استحکام می باشد. من از سطح بالای کیفیت داخلی و ویژگی های استاندارد موجود در این مدل شگفت زده شدم. شکایت من در مورد این مدل مربوط به محفظه دستکش کوچک در این مدل است و اینکه ارتفاع صندلی مسافر جلو بیش از حد کم و قابل تنظیم نیست. من این مشکل را با نصب یک کوسن در صندلی جلو (که مخصوص اتومبیل ها ساخته شده است) برای همسرم رفع نموده ام.

در بسیاری از نقاط ذخیره سازی داخلی وجود دارد. من دوست دارم ذخیره سازی زیر کف عقب که همچنین شامل یک محفظه ذخیره سازی جمع کننده است. سوار شدن به این خودرو بسیار راحت است. موتور بدون سرو صدا، و بسیار قدرتمند است و به خوبی انتقال را انجام میدهد. ردیف صندلی های وسط و عقب بسیار ساده است با کاهش سطح کف آن تقریبا مسطح شده است. این بهینه سازی در بخش گسترده سازی بیشتر از مدل های قبلی استکه برای ایجاد فضا من مجبور بودم یک ردیف از صندلی ها را حذف کنم و این منجر به کاهش تعداد صندلی ها می شد. من در سفرهای مکرری که داشتم و در زمان خرید از فروشگاه ها مشکلی با حمل وسایل خود توسط این خودرو نداشتم. من واقعا بخس A / C را برای صندلی های ردیف وسط و کنترل گرمایش A / C را برای صندلی های عقب دوست دارند.

2. این یکی از بهترین خودروهای دارای سه ردیف صندلی است. سوار شدن راحت و نشیمن نرم، دستگیره بزرگ، موتور تقویت و انتقال یافته است. لوازم الکترونیکی قابل اعتماد در این خودرو نصب شده و ویژگی های خنک کنده ی مناسب مانند سانروف هیدرولیک است،هر کدام صندلی هاسیستم گرمایش گرم و سرد مجزا، دارای گرمکننده صندلی ردیف 2 عقب، درب صندوق عقب هوشمند استو راحتی کلی می باشد. برخی از نقاط ضعف که در این ماشین وجود دارد مربوط به ارتفاع صندلی جلو است که قابل تنظیم نیست (همسر من آن را دوست ندارد)، ترمزبسیار موثر به خصوص تحت فشار کامل است.

3. من در سال 2014 سانتافه را برای مدت محدود به مدت 3 روز را در اختیار داشتم. من در آن زمان در یک تقاطع دچار سانحه شدم، و به لطف خدا همه کیسه های هوای جلو و آنهایی که در بخش عقب مستقر بودند زندگی من را نجات داد. در صحنه ی حادثه ماموران اورژانس گفتند که کیسه های هوا طراحی شده ی سانتافه زندگی من را نجات داد. من در زمان محدود 2015 سانتافه نهایی را جایگزین سانتافه قبلی کردم. من در سال 1999 عضو باشگاه رانندگی Tahoes بودم. رانندگی با آن مثل یک رویا است، رانندگی در جاده مناسب، و ویژگی های ایمنی و امنیت در آن بسیار جذاب هستند. من تا حد زیادی از این خودرو راضی هستم و این خودرو جایگزین تمام وسایل نقلیه شرکت بر اساس نیازهای موجود شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *