دریافت جوایز متعدد شرکت زمردیدک از همایش بزرگ طرح انتخاب ملی + ویدیو

شرکت زمردیدک موفق به دریافت جوایز متعدد از اجلاس طرح انتخاب ملی شد.

  •  نشان برترین انتخاب ملی در صنایع خودروسازی به شرکت زمردیک به مدیریت جناب آقای مهندس محمد حاجی‌پور
  • استاندارد و جایزه بین المللی (best design and manufacturing of outo parts awards 2023) برترین طراحی و مهندسی در ساخت قطعات خودرو از سوی اتحادیه اروپا
  • نشان ملی رتبه نخست کیفیت و کسب رضایت مشتریان در تولید قطعات خودرو

در ادامه می‌توانید ویدیوی دریافت جوایز همایش بزرگ استراتژی‌های توسعه و طرح انتخاب ملی توسط مهندس محمد حاجی پور، مدیرعامل شرکت زمردیدک را مشاهده بفرمایید.

اجلاس طرح انتخاب ملی؛ یکی بزرگترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران است که با حضور شخصیت‌ها و مقامات کشوری و مدیران سازمان‌های برگزیده در روز ۲۳ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران با همکاری معاونت نهاد ریاست‌جمهوری، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران این همایش را برگزار کرده است.

به گفته این دبیرخانه؛ این همایش در راستای حمایت از مدیران، سرمایه‌گذاران و مجموعه‌های خدماتی و تولیدی فعال و متعهد، طرح انتخاب ملی را در قالب بزرگترین اجلاس توسعه استراتژی‌های خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران برگزار می‌شود.

رویکرد این اجلاس؛ حمایت از تولید ملی، رفع موانع تولید و خدمات، تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از خدمات و محصولات ایرانی، تعامل بیشتر فعالان بخش خصوصی با یکدیگر و ایجاد میز تخصصی عرضه و تقاضا ویژه مدیران می‌باشد.

در ادامه تصاویر جوایز دریافتی شرکت زمردیک را مشاهده می‌فرمایید.