چطور برچسبها را از روی ماشینتان جدا کنید

برچسبها سمبل هر چیزی در دنیا میتوانند باشند. مثلا متوانند نشانه حمایت شما از یک کاندیدای سیاسی باشند یا نشانه این باشند که شما به فرزندتان افتخار میکنید یا به یک نوع حیوان خانگی علاقه دارید. برخی از برچسبها را باید به خاطر قانون کشور بچسبانید؛ برچسبهای شهرداری از این نوع هستند. برخی از برچسبها هم از همان نمایندگی فروش روی ماشینتان چسبانده میشود.

1

اما تبلیغات انتخاباتی روزی تمام میشوند وافتخار افرینی های فرزندتان هم روزی پایان میگیرد و برچسبهای شهرداری هم باید سالانه عوض شوند.
درست است که جدا کردن برچسبها به راحتی پسباندن انها نیست، اما ما راهی را به شما نشان میدهیم که کارتان را اسانتر کند .

ابزار مورد نیاز

  1. یک سشوار با تنظیمات باد گرم
  2. تیغ اصلاح یا کاتر مقوا ( کاتر مقوا برای جدا کردن برچسب از روی شیشه به کار میرود)
  3. یک کارت پلاستیکی محکم- میتوانید از کارت کتابخانه، کارت اعتباری، کارت خرید، یا کارت شناسایی استفاده کنید.
  4. دو قطعه دستمال نرم
  5. محلول شیشه پاک کن (این محلول در صورتی نیاز است که برچسب را از روی شیشه جدا میکنید)
  6. محلول صمغ پاک کن (صمغ درخت)
  7. اسپری پاک کننده سریع

سرویس و نگهداری خودرو

مراحل کار
1- مطمئن باشید که برچسب و فضای دور ان کاملا تمیز باشد. پس از شستشوی کامل ماشین میتوانید خاطر جمع باشید.

2- سشوار را روشن کنید؛ ان را روی باد گرم تنظیم کرده و با چند سانتیمتر فاصله روی برچسب نگه دارید. سشوار را مستقیما روی بدنه رنگی ماشین نگیرید.

سرویس و نگهداری خودرو

3- اول سشوار راچند ثانیه روی مرکز برچسب نگه دارید، حواستان باشد که سشوار باد گرم بزند، سپس به تدریج سشوار را روی بقیه قسمتهای برچسب هم قرار دهید. اخرین قسمت لبه های برچسب است که باید انها را گرم کنید. بعد از ان نوبت مرحله بعد است.

5

4- بعد از گرم کردن برچسب، کارت پلاستیکی را برداشته و یک گوشه ان را به ارامی زیر برچسب فرو کنید. اگر فضا به اندازه کافی گرم باشید، میتوانید کارت را زیر برچسب سر بدهید و شروع به کندن ان کنید.

اگریک برچسب مربوط به انتخابات رئیس جمهوری را، از زمان برنده شدن حزبی که هوادارش بودید، به سختی روی سپر ماشینتان چسبانده اید، با چند بار تکرار مرحله 2 و3 راحت تر میتوانید ان را جدا کنید.  با جلو و عقب کشیدن کارت پلاستیکی یا تیغ اصلاح زیر برچسب هم کار راحت میشود.

اگر میخواهید برچسبی را از روی شیشه جدا کنید، از کاتر یا تیغ استفاده کرده و با لبه تیز ان کار کنید. تیغ یا کاتر را روی رنگماشین نکشید؛ این کار به ماشین صدمه میزند. اگر برچسب روی شیشه چسبیده باشد میتوانید، برای جداکردن ان فشار بیشتری وارد کنید.

5- مداوم، تیغ پلاستیکی یا تیغ را زیر برچسب فرو کنید تا کاملا از سطح ماشین کنده شود. با انجام این کارها برچسب کاملا جدا میشود.

6

6- وقتی برچسب جدا شد، با تکرار مرحله یک تا چهار انچه از برچسب روی سطح باقی مانده را نیز جدا کنید. میتوانید از محلول صمغ پاک کن هم استفاده کنید، چون اثر فوق العاده ای دارد. چند قطره از این محلول را روی دستمال نرم بریزید و روی جای برچسب بکشید.

7

7-بعد از این که برچسب و جای ان کاملا از روی سطح محو شدند، با یک محلول شیشه پاک کن یا اسپری پاک کننده سریع محل را تمیز کنید.
قصد سایت izomorod.com کمک است. اما اگر در صورت اجرای دستورالعملهای فوق مشکلی در ماشینتان رخ داد ما مسئول نیستیم.

 

منبع: وبسایت آی زمرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *