تعمیرات و عیب یابی دیفرانسیل و پلوس خودرو جلو محرک

دیفرانسیل خودروهای جلو محرک با جعبه دنده یکپارچه است. قدرت از طریق پینیون روی محور خروجی گیربکس به کرانویل دیفرانسیل که دارای محفظهٔ جداگانه ای است منتقل می شود. پینیون و کرانویل در این نوع دیفرانسیل از نوع مارپیچ است. چرخ دندهٔ پلاستیکی مربوط به کیلومتر شمار نیز روی هوزینگ دیفرانسیل قرار دارد.

مشخصات فنی خودرو: هیوندای، i20 Active، 2016

پس از راه اندازی دوباره و طراحی جدید در سال 2015 هیوندای I20 که در سال 2014 ارائه شده بود وارد بازار شد، هیوندا توانست در کمتر از یک سال به علت رفع نیاز های مشتریان خود در صف چهار مدل از خودرو های نامی جهان قرار گیرد. پس از هیوندای کوپه I20- 2015، که […]

ممنوعیت شماره‌گذاری 3 خودرو

معاون فنی مهندسی و خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام آمارهایی از شماره گذاری خودروها در 11 ماهه امسال از ممنوعیت شماره گذاری سه نوع وسیله نقلیه خبر داد.

پیاده و سوار کردن اجزا و عیب یابی پژو ٤٠٥ و پارس، سمند

در این مقاله با نحوهٔ جداسازی قطعات جعبه دندهٔ خودروی ملی و عیب یابی آن آشنا خواهید شد. ابتدا به معرفی جعبه دنده می پردازیم. گیربکس از نوع یکپارچه با دیفرانسیل است و از آن در خودروی جلو محرک استفاده می شود و دارای پنج دندهٔ رو به جلو و یک دندهٔ عقب است.