تامین قطعات سایپا، پارس خودرو، شرکت زرفنر و ماشین سازی هماورد تکلان توسط زمردیدک

تامین سفارشات خط تولید سایپا، پارس خودرو، شرکت زرفنر و ماشین سازی هماورد تکلان

امروز با افتخار اعلام می‌کنیم شرکت زمردیدک (سهامی خاص) به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان قطعات جلوبندی بخشی از چرخه تامین قطعات جلوبندی سایپا، پارس خودرو، شرکت زرفنر و ماشین سازی هماورد تکلان را بر عهده دارد.

چرا شرکت‌های بزرگ با زمردیدک همکاری می‌کنند؟

حتما می‌دانید که برون‌سپاری تولید قطعات، بخشی از سیاست‌ شرکت‌های بزرگ خودروساز می‌باشد. و این شرکت‌های بزرگ، همکاری خود را محدود به شرکت‌هایی می‌کنند که از خوش‌نامی و اعتبار کافی در بازار برخوردار باشند.

از بین هزاران شرکت تولید کننده قطعات جلوبندی، تنها شرکت‌هایی که دارای خط تولید قوی جهت پشتیبانی همیشگی، محصولات با کیفیت و ضمانت‌های مورد نیاز شرکت‌های بزرگ خودروساز هستند می‌توانند وارد چرخه تولید و تامین قطعات این شرکت‌های بزرگ شوند.

از آنجا که شرکت زمردیدک با بیش از ۱۳ سال سابقه اکنون به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان قطعات جلوبندی خودرو می‌باشد و استانداردهای مهم داخلی و خارجی کیفیت را کسب کرده است؛ خودروسازهای بزرگ برای تامین بخشی از قطعات خود با ما همکاری می‌کنند.

برخی از قطعات تامینی شرکت زمردیدک برای خط تولید خودروسازهای بزرگ

در بخش پایین تعدادی از قطعات و لوازم جلوبندی که توسط شرکت زمردیدک برای خط تولید سایپا، پارس خودرو، شرکت زرفنر و ماشین سازی هماورد تکلان تولید می‌شود را ملاحظه بفرمایید.

چالش‌های تامین قطعات شرکت‌های بزرگ

شاید تامین تعدادی از قطعات برای خودروسازهای بزرگ؛ کاری ساده به نظر برسد؛ اما افرادی که دستی در آتش دارند می‌دانند که کاری واقعا چالشی و نفس‌گیر است.

از آنجا که تیراژ تولیدی این قطعات بسیار بالا است، ما همیشه باید توانایی تامین این تیراژ بالا را داشته باشیم. برای این شرکت‌ها پذیرفته نیست که قطعات در زمان مقرر تحویلشان نشود. حتی در شرایط تحریم و نبود مواد اولیه نگهداری این تیراژ بالا واقعا چالش‌برانگیز است.

ضمن اینکه در عین سرعت، کیفیت قطعات تولیدی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. شرکت زمردیدک از ابتدای کار تا کنون، همیشه شعار کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است اما تامین قطعات با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت چالش دیگری بوده که به لطف خدا و تلاش پرسنل از عهده آن برآمده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *